Hoppa till huvudinnehållet

Genom att använda obo.se accepterar du vår användning av cookies

Felanmälan

Ibland går det snett. Ingen fara. Gör en felanmälan så löser vi problemet.

Vanlig felanmälan

Om felet inte behöver åtgärdas omedelbart kan du logga in på Mina sidor och göra din felanmälan. Det går självklart också bra att ringa oss på 019-19 42 00.

Din felanmälan åtgärdas inom tre veckor beroende på hur brådskande ärendet är.

Akut felanmälan

Ring oss på 019-19 42 00. Felet åtgärdas inom 24 timmar.

Akuta fel kan till exempel vara strömavbrott, vattenläcka eller stopp i toaletten. Fel som helt enkelt inte kan vänta med att åtgärdas.

Akut felanmälan (kvällar, nätter och helger)

Om du behöver hjälp efter arbetstid ringer du ÖBOs Trygghetsjour på telefonnummer 019-10 10 00.

Frågor och svar om felanmälan

När blir min felanmälan åtgärdad?

Beroende på hur akut felet är att åtgärda sorteras din felanmälan in i någon av kategorierna:

  • Akut (24 timmar)
  • Mindre akut (5 arbetsdagar)
  • Reparation (15 arbetsdagar)

Hur felanmäler jag stadsnät?

Vid frågor som rör dina tjänster kontaktar du alltid vald tjänsteleverantör.

Tjänsteleverantör för studentbredbandstjänsten som ingår i hyran är Telenor.