Hoppa till huvudinnehållet

Genom att använda obo.se accepterar du vår användning av cookies

Kontakt utan krångel

Ett enda nummer är allt du behöver för att nå oss. Vad du än undrar och vem du än vill prata med. Enklare än så blir det knappast.

019-19 42 00

På Mina sidor kan du som bor hos oss göra felanmälan, beställa renovering och mycket annat som har med din bostad att göra.

Vanliga frågor

Jag ska skriva avtal för en ny bostad. Hur gör jag?

Du kan signera avtalet digitalt med hjälp av Mobilt bank-ID, eller kontakta oss för att boka ett besök. Vi kan också skicka avtalet till dig för påskrift.

Boka ditt besök eller kontakta oss genom att ringa 019-19 42 00 eller mejla uthyrningen@obo.se.

När blir min felanmälan åtgärdad?

Beroende på hur akut felet är att åtgärda sorteras din felanmälan in i någon av kategorierna:

  • Akut (24 timmar)
  • Mindre akut (5 arbetsdagar)
  • Reparation (15 arbetsdagar)

Vad gör jag om jag tappat bort min hyresavi?

Med hjälp av OCR-numret kan du betala hyran ändå.

Mina sidor hittar du din aktuella hyresavi och historik upp till sex månader tillbaka. Här kan du också skriva ut en ny hyresavi.

Får jag grilla på balkongen?

Du får använda elgrill på balkongen. Grill med öppen låga är inte tillåtet eftersom att risken för brand är alldeles för stor.

Hur gör jag om jag vill hyra en lokal?

Här hittar du alla våra hyreslediga lokaler.

Du är också välkommen att kontakta oss på telefon 019-19 42 00 eller mejl infolokaler@obo.se för att få mer information om lediga lokaler. Berätta gärna vilken typ av verksamhet du tänkt bedriva och vad du söker för typ av lokal.

Telefon
019-19 42 00
Vardagar 08.00-17.00
SMS (för dig med hörselnedsättning)
0737-49 44 49 11
Mejl
kundcenter@obo.se
Besök oss

Fredsgatan 20A
703 62 Örebro
10.00–17.00

 

Uthyrning:
Öppet för bokade besök alla vardagar

Bovärdskontor

Adresser och öppettider

ÖBO Interiörbutiken
Fredsgatan 20A
Dropin onsdagar 13.00–17.00
Öppet för bokade besök alla vardagar
Postadress
Box 8033, 700 08 Örebro