fbpx
Hoppa till huvudinnehållet

Vi uppdaterar vårt fastighetssystem 5–10 oktober

Under perioden är våra digitala system stängda.

Vi uppdaterar vårt fastighetssystem 5–10 oktober. Under perioden är våra digitala system stängda, och du kan inte logga in på Mina sidor, söka lediga lägenheter, ställa dig i kö eller använda appen.

Vi ber om ursäkt för eventuellt krångel. Du är välkommen tillbaka på måndag 10 oktober.

Uthyrning

Under perioden är vårt uthyrningssystem helt stängt. Det innebär att du inte kan söka lediga lägenheter, parkeringar eller förråd. Du kan inte heller ställa dig i kö.

Vi har förlängt svarstiden för erbjudanden om avtal, så att du kan svara efter att uppdateringen är klar.

Om du har frågor som rör uthyrning ber vi dig att återkomma den 10 oktober.

Felanmälan

Vid problem i din lägenhet hjälper vi dig som vanligt, men den 5–10 oktober behöver du ringa in din felanmälan på telefon 019–19 42 00.

Tvättstugebokning

Du som har en tvättstuga som bokas digitalt kan under perioden göra din bokning på terminalen i tvättstugan.

Appen

Från och med den 11 oktober kan du uppdatera ÖBO-appen så att den fungerar med vårt nya fastighetssystem. Funktioner som pushnotiser samt individuell mätning och debitering av vatten kommer att dröja något innan de börjar fungera mellan appen och vårt nya fastighetssystem. Vi jobbar för att ha dem uppe och snurra så snart vi kan. Nya funktioner i appen kommer vid senare tillfälle.

Tillbaka till Nyheter